Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Ενας ευσυνείδητος φοιτητης...

 Μπαμπά!!! Με ακους ρε Πατερα; να σ πω, θυμάσαι που μου ειχες πει πως εαν διαβασω και περασω στο Πανεπιστημιο θα μου παρεις αμαξι; Το ξερω οτι διαβασα, οτι περασα στο Πανεπιστήμιο...το ξερω οτι δεν εχεισ λεφτα τωρα γιατι σου μείωσαν το μισθο...το ξερω οτι την μαμα την απολύσανε...το ξερω οτι εχεις 2 δανεια για το σπιτι...το ξερω οτι ο αδερφος μου παει φροντιστήριο...ολα τα ξερω...κατσε να σου πω λιγο...
θυμασαι που μου ειχες πει για ενα αμαξακι; ωραια!!!δεν το θελω.....
Ξερεις τι θελω;;;;
Εναν γαιδαρο...καλα ακουσες...ενα γαιδουρακι....ουτε βενζινες θα πληρώνω ουτε σήμα ουτε τιποτα....
και το καλυτερο; στα διόδια δεν εχουν τιμη για γαιδαρο!!!οποτε περνας τσαμπα....μπαμπα ΘΕΛΩ γαιδαρο...
να ενας....
 θα μου τον πάρεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου